Okej, det var en bloggpaus som hette duga

Hallu! Long time no seen, beder om ursäkt för det plötsliga uppehållet. Jag ser inte bloggandet som något seriöst utan skriver när jag känner att jag behöver det. Det har varit en helt ok sommar, mindre bra på vissa sätt och väldigt bra på andra. :^) Ångestmässigt har det gått lite upp och ned, satsar mycket på att åka buss och ta långpromenader själv som KBT mot paniksyndromet just nu.
 
Få se nu, vad mer har hänt...?
  • Jag har snöat in mig på att spela Apex Legends. Älskar't - jag suger på det, men älskar't. ;D
  • Jag var tvungen att tacka nej till Antropologiprogrammet på GU då jag inte fått någon lägenhet i gbg och inte klarar av att pendla än. :( Men pluggar ändå, kom in på några distanskurser inom miljöområdet.
  • Päronen har köpt radhus så vi har flyttat. Kan fortfarande känna träningsvärken i armarna när jag ser de ouppackade flyttkartongerna i hallen. :')
Hoppas ni har haft det gött! Har du inte haft det gött så vill jag påminna dig om att du aldrig är ensam i depressionen/ångesten/vad du än lider av. Och att fortfarande tar emot DM:s på insta om du verkligen behöver prata med någon och inte har någon att vända dig till. ♥️ (Länk finns i min presentation under headern.)
 
 
Vardag | |
Upp